My Picture

Some text here.

More about me»

Lonely Night
晚上感觉好寂寞...
你睡得着吗?
我很想念你...
我一整晚想着你...
我哭了...

手机没有你的信息...
真的很不习惯....

我好孤单...

抱着熊熊穿着你的衣...
他身上有你的味道...
晚上我抱着睡着去~

星期六...
我的电话会一直开着...
等你打电话给我....

爱你哦....
晟睿!!!
VINCENT CHANG!
0 comments:
Post a Comment

Followers

About Me

My photo
her name is sin tze. 17 years old~* in relationship...she just in simple life, but she felt happy, because her baby boy made her life like RAINBOW! =)